Alla inlägg den 11 november 2013

Av Mao - 11 november 2013 12:04

Hejsan, anledningen till att jag inte har skrivit något alls på väldigt länge är att jag har gett upp nu. 

Ingenting har mening och allting bär smärta med sig, vart jag än går och vad jag än gör. Jag kollapsar om och om igen och jag börjar få slut på ork och vilja. Orken har saknats i över något år nu men viljan har funnits fram tills ... nu typ. 


Snälla kör över mig med en lastbil. Förverkliga min längtan om du inte kan förverkliga mina drömmar om att få veta vad lycklig innebär. 


Finns tillgänglig lite ibland på fb och mobil, men orkar inte hålla koll. 


Vill bara måla i mina målarböcker. My little pony och Barbie, utan verklighet men med ljusa färger. Mysigt. 


Med ciggen, cola och ett trasigt psyke, är det här det bästa jag kan åstakomma. 


"god never lets us go through things we won't survive" eeeeeeller...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards