Direktlänk till inlägg 19 september 2013

bygglektion.

Av Mao - 19 september 2013 12:33

Jag brukar älska de här lektionerna, men idag orkar jag verkligen inte teorin. 


Hade en tandläkartid imorse, men vägrade dra ut min tand så jag fick boka om tiden. 

Känner mig så feg, hah. 


Jeremi är för övrigt inte så djävulskt glad på mig idag, för att jag blev jättearg för att ciggen var slut och jag vaknade för sent. Sedan är hans ex på honom hela jävla tiden ang. hennes kudde som hon fått för sig att han har kvar. 

Hon är verkligen en av få människor jag hatar, men inte så konstigt ju. 


Måste leta upp massa bygginformation om min lägenhet till en uppgift nu också, inte det lättaste i ett hyreshus. 



MMMMMMHHH jag är så glad som har min Jeremi. Han får mig att känna mig speciell :3 Så är han alltid så varm och mysig.... ihih ^^


Men nu ska jag röka, heidå :3 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mao - 11 november 2013 12:04

Hejsan, anledningen till att jag inte har skrivit något alls på väldigt länge är att jag har gett upp nu.  Ingenting har mening och allting bär smärta med sig, vart jag än går och vad jag än gör. Jag kollapsar om och om igen och jag börjar få slut ...

Av Mao - 19 oktober 2013 23:25


Hejsan, ursäktar nu redan innan om stavfel inträffar, är lite onykter.    Har handlat idag! Världens finaste mössa, grön hårfärg och en blekning till Jeremi <3     Min söta mössa dåva :3     Har även deltagit i en mysig förfest ho...

Av Mao - 15 oktober 2013 23:04

Okej.. är otroligt känslig idag och känner verkligen inte för en massa sociala kontakter ikväll då jag redan har börjat gråta under både en sms-konversation och via telefon. Så, jag skriver av mig tills jag tröttnar.    Kan börja med att skolan i...

Av Mao - 14 oktober 2013 21:50

Är så lycklig över att mörker finns.  Både adrenalin och lugn om vartannat. Rädsla och mod.  Men ändå inte ett dugg komplicerat.    Just idag är jag skeeev. Självmordstankar och en otroligt stark vilja av att slåss och döda.      Imorgo...

Av Mao - 13 oktober 2013 21:32

skrev precis världens längsta djupaste text, men då loggades jag automatiskt ut.  Så skit ner er allihop.     Nu är jag arg! :) ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards