Direktlänk till inlägg 20 september 2013

Bygglektion igen

Av Mao - 20 september 2013 10:01

Hejsan, har nu bygglektion och därför har jag tid att uppdatera mig.


Jag har bestämt med Jeremi att vi ska sluta röka, spara cash som bara fan, måste spara till dreads. 


Jag ska även spendera helgen med honom hos hans föräldrar på södra Öland, det är världens mest underbara ställe, inget folk, inga konstanta billjud, inga åsikter och inga måsten. 


Jag ska försöka äta i skolan idag och har därför tvingat Jeremi att vänta på mig tills jag har lunch. 

Men han har inte något emot det, han vill ju att jag ska äta och inte bli lika underviktig igen som jag var förra sommarn. Jag har gått upp 15 kilo på ett år och är så jävla stolt över mina 55 kilo just nu. 


Anledningen till att jag kan leva med vikten är att jag skiter fullständigt i andras åsikter och förväntningar nu för tiden. 


Känner mig väldigt romantisk idag, kanske skulle göra något av det. 


Men nu behöver jag lägga ner datorn, pusshej. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mao - 11 november 2013 12:04

Hejsan, anledningen till att jag inte har skrivit något alls på väldigt länge är att jag har gett upp nu.  Ingenting har mening och allting bär smärta med sig, vart jag än går och vad jag än gör. Jag kollapsar om och om igen och jag börjar få slut ...

Av Mao - 19 oktober 2013 23:25


Hejsan, ursäktar nu redan innan om stavfel inträffar, är lite onykter.    Har handlat idag! Världens finaste mössa, grön hårfärg och en blekning till Jeremi <3     Min söta mössa dåva :3     Har även deltagit i en mysig förfest ho...

Av Mao - 15 oktober 2013 23:04

Okej.. är otroligt känslig idag och känner verkligen inte för en massa sociala kontakter ikväll då jag redan har börjat gråta under både en sms-konversation och via telefon. Så, jag skriver av mig tills jag tröttnar.    Kan börja med att skolan i...

Av Mao - 14 oktober 2013 21:50

Är så lycklig över att mörker finns.  Både adrenalin och lugn om vartannat. Rädsla och mod.  Men ändå inte ett dugg komplicerat.    Just idag är jag skeeev. Självmordstankar och en otroligt stark vilja av att slåss och döda.      Imorgo...

Av Mao - 13 oktober 2013 21:32

skrev precis världens längsta djupaste text, men då loggades jag automatiskt ut.  Så skit ner er allihop.     Nu är jag arg! :) ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards