Alla inlägg under september 2013

Av Mao - 29 september 2013 19:33

Allting rasar över mig och jag kvävs under all skit som fyller mitt huvud.


Flashbacks och av ord och bilder svävar runt och plågar mig. 

Allt jag ser är hot, känslor av värdelöshet, hopplöshet, panik och en väl gömd dröm om att få komma undan från allt. 


Jag hatar er så mycket, om jag hade varit stark nog hade jag besökt er i era fängelsen och visat er hur bra jag är utan er. Se hur jobbigt det är för just Dig att se hur bra jag är utan dig. Jag hoppas att du plågas ihjäl av vad du gjort, att du aldrig lyckas hitta mig och Jeremy, att slippa leva i rädsla när du kommer tillbaks. 



Det är nu jag funderar på om jag någonsin kommer kunna ha ett normalt förhållande, ett normalt liv... utan mediciner och hemska minnen. 


Jag önskar jag kunde bli fullkomligt anonym, för alla. 

Bara följa dagarna och leva utan känslor eller privatliv. Bara finnas.


Sitter just nu med datorn i knät, gråten i halsen och paniken krypandes längsmed ryggraden. Nu vill jag inte mer, varför går det inte stänga av tankarna? Finns det inget sätt att rubba hela tankeverksamheten, för bara någon minut? Snälla Jeremi, kom hit och håll om mig. 


Nu börjar min kropp sluta lyda mig, så hejdå. Hoppas ni mår bättre än jag just nu. 

Av Mao - 26 september 2013 13:07

Åt en halv burk nutella i tisdags kväll, fick skylla mig själv som fick sova med hinken i knät.


Väntar på att bussen mot Össby ska gå, funderar på att ringa ut Jeremi på en cigg. 


Ska börja träna igen, börjar bli sådär panikslagen över min vikt igen, har nu gått upp 16 kilo sen förra sommarn. blö. 

Sa till mig själv att aldrig aldrig aldrig komma över 50 kilo. men... nu är jag uppe på 55.8 och så får det va. 



Har inte kommit någon vart med att sluta röka heller, fast jag tror jag skiter i det. Pallar inteeeee



Hejdå

Av Mao - 24 september 2013 23:19

Hejsan ! 


Dreads... jag köpte dreads i äkta hår igårkväll, bara 30 st men jag tänkte att min kompis hade beställt från samma och hennes är väldigt breda i diametern så det skulle väll gå ändå, bara det att mina är bara 1 cm i diameter, vilket gör att dem jag köpt bara räcker till håret baktill. Köpte det för 500 och nu för att köpa en ytterligare uppsättning blir kostnaden för dem 1500 kr. Jag är med andra ord både ledsen och arg. 


Som tur är har min pojkväns syster mörkröda dreads i syntet, 50 st som hon är villig att sälja till mig för 200 kr, och jag har ingen aning om hur jag ska kunna tacka henne. She's my saviour. 


Helgen kommer bli något alldeles speciellt ! 

Ska sälja kaffe dygnet runt, haha! Fast ändå väldans trevligt att vara sysselsatt. 


Jeremis mamma har konstutställning för sina tavlor och skulpturer, hon är så jävla bra på det där. 

Detta ser jag fram emot något helt enormt. 


Just ikväll sover min käraste tjejkompis Trissi över hos mig, vi har det massa trevligt :3 



Last but not least så tänkte jag dra lite om hur underbart det är med en romantisk pojkvän, han kan komma till mig och säga något i stil med: vad gör du ikväll? inget? ah för jag tycker vi ska på bio och äta på en fin restaurang, så kan vi sitta och prata och kramas massa! 


blir så överlycklig, vill krama på han dag och natt!


Men nu får det räcka för kvällen, godnatt alla människor! 

Sleep tight and don't let the bed-bugs bite :3 

yum

Av Mao - 23 september 2013 08:39

       


Den här bilden är bland det vackraste som finns. Kanske för att Johnny alltid är så otroligt vacker :3


Haha, aja. 

Börjar inte skolan förrän 10 idag men det är folk i lägenheten och byter fönster så jag fick gå upp vid 6 i alla fall, suck. 


trött chey går och lägger sig i Jeremis lägenhet, godnatt





Av Mao - 23 september 2013 00:20

Myser med min fina Jeremi <3


Han är det finaste som finns ! 


Nu ska jag fortsätta mysa på honom och blåsa honom i örat så han blänger på mig samtidigt som han ler med ögonen :3


Vi är som på film, fast på riktigt. 


Nu vill jag pausa verkligheten för bättre än såhär blir det inte, allting är perfekt nu 

Mys

Av Mao - 20 september 2013 21:56

  




Sitter just nu i lilla Össby med min käraste.

Cola, musik, gos och massa prat, bättre än så blir det inte!


mår rätt bra just nu, i mitt djupa underliga psyke.

det känns förjävla bra men annorlunda och ovant.


Imorgon ska det jobbas, måla bräder och dra ut spik alltså.

Det är otroligt stimulerande and i absolutely love it.


Nu ska jag njuta av nuet och bara vara så bai. 


Av Mao - 20 september 2013 10:01

Hejsan, har nu bygglektion och därför har jag tid att uppdatera mig.


Jag har bestämt med Jeremi att vi ska sluta röka, spara cash som bara fan, måste spara till dreads. 


Jag ska även spendera helgen med honom hos hans föräldrar på södra Öland, det är världens mest underbara ställe, inget folk, inga konstanta billjud, inga åsikter och inga måsten. 


Jag ska försöka äta i skolan idag och har därför tvingat Jeremi att vänta på mig tills jag har lunch. 

Men han har inte något emot det, han vill ju att jag ska äta och inte bli lika underviktig igen som jag var förra sommarn. Jag har gått upp 15 kilo på ett år och är så jävla stolt över mina 55 kilo just nu. 


Anledningen till att jag kan leva med vikten är att jag skiter fullständigt i andras åsikter och förväntningar nu för tiden. 


Känner mig väldigt romantisk idag, kanske skulle göra något av det. 


Men nu behöver jag lägga ner datorn, pusshej. 

Av Mao - 19 september 2013 12:33

Jag brukar älska de här lektionerna, men idag orkar jag verkligen inte teorin. 


Hade en tandläkartid imorse, men vägrade dra ut min tand så jag fick boka om tiden. 

Känner mig så feg, hah. 


Jeremi är för övrigt inte så djävulskt glad på mig idag, för att jag blev jättearg för att ciggen var slut och jag vaknade för sent. Sedan är hans ex på honom hela jävla tiden ang. hennes kudde som hon fått för sig att han har kvar. 

Hon är verkligen en av få människor jag hatar, men inte så konstigt ju. 


Måste leta upp massa bygginformation om min lägenhet till en uppgift nu också, inte det lättaste i ett hyreshus. 



MMMMMMHHH jag är så glad som har min Jeremi. Han får mig att känna mig speciell :3 Så är han alltid så varm och mysig.... ihih ^^


Men nu ska jag röka, heidå :3 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards